Wednesday, December 4, 2013

RINDU ZAMAN M.I.C.E

A.S.A.L.A.M.U.A.L.A.I.K.U.M

"Aku rindu, Sayang kamu"
harini tetiba je teringat zaman -zaman di Politeknik Merlimau Melaka (PMM) 2009 - 2011.
selepas tengok blog senior lama mengenai M.I.C.E.tourism itu seronok. blog ni memang tak update lagi la sebab MICE tu waktu semester 3. teringat zaman politeknik dulu. waktu MICE aku rasa sangat mencabar la. dengan tenaga 10 orang , kami menganjurkan 2 event kecil dan 1 event besar. nampak memang sukar, tapi dengan sokongan pensyarah kami, En.Ismail. berjaya jugak. lecturer aku yang sorang ni garang dan sangat menakutkan, tapi itu andaian aku pada awal perkenalan, ternyata bila kenal dan sering berkerjasama beliau boleh menerima pendapat dan boleh dibawa bergurau. yang paling best lepak 1 kelas dekat kedai taman muhibah tu. bila la akan lepak lagi?hihihi. masa MICE waktu tidur tu tak cukup, kepala duk mikir je sampai ke mimpi. migrain jangan cakap la selalu kena. tapi bila berjaya tu kita rasa semua usaha 10 orang tu berbaloi even kita ada bergadoh sesama sendiri, tapi tidaklah simpan dalam hati hingga kini, semua tu kenangan. kenangan di pengkalan balak pun best jugak, mase tu aku bukan main lagi, hilang segala stress kami selama mana masa tu berlangsung. banyak kenangan bersama pensyarah dan kawan - kawan. serius aku rindu zaman itu :) 

No comments:

Post a Comment

COMMENT says: